Naša vizija

Innovating the Way Brands are Built

S našim uslugama i rješenjima pomažemo tvrtkama iz različitih industrija uspješnije komunicirati sa svojim klijentima i poboljšati pozicioniranje svojih brendova. S jednim jasnim ciljem: rast poslovanja naših klijenata.

 
 

Naša vizija

Innovating the Way Brands are Built

 
 

Nova tržišna stvarnost, u kojoj potrošači imaju više moći nego ikada prije, nalazi se pred vratima. Potrošači su ti koji odlučuju kada i kako će doći u kontakt s tvrtkama, njihovim proizvodima i marketinškim porukama: bilo da „lajkaju“, dijele i kupuju, bilo da ih u potpunosti ignoriraju. I potrošači su tek na početku otkrivanja svoje nove snage i neovisnosti.

Zato tvrtke moraju pronaći nove, suvremene načine pozicioniranja svojih brendova, kao i stvoriti konzistentan dijalog između brenda i potrošača. Tek onda potrošači postaju "ljubitelji brenda".

Omogućiti da taj odnos doprinosi vašem uspjehu – to je naša misao vodilja, to je naša vizija.

Otkrivanje novih smjerova kroz inovaciju, nove načine razmišljanja i nove aktivnosti – ujedno ostavljajući trajne tragove u dramatično promijenjenom medijskom okruženju.

 
 

Naše vrijednosti

Naše vrijednosti nas definiraju. One grade temelj naših svakodnevnih postupaka i odluka. I one nas povezuju – izlazeći iz granica naših agencija, kao i fizičkih granica.

 
 

Pioneering

Hrabrost za promjene i inovacije. Stalna strast za novim i uvijek kreativnim. Pronalaženje novih puteva zajedno s našim partnerima.

Ambitious

Ciljamo visoko. Zahtjevamo najbolje od sebe. Nikad ne gubimo fokus. Postavljamo visoke standarde.

Responsible

Prema članovima našeg tima. Prema motiviranim zaposlenicima. Prema uspjehu naših klijenata. Prema društveno-odgovornom ponašanju.

Collaborative

Suradnja na svim nivoima. Naše agencije za naše klijente. Naše regije za razmjenu znanja i iskustva.

Agile

Fleksibilni u razmišljanju i djelovanju. Na pulsu digitalne ere. Uvijek korak naprijed.

 
 

Dentsu Aegis Network Hrvatska

Mi povezujemo. 5 brendova. Mediji i tehnologija. Podaci i kreativnost. Konvergencija.

Dentsu Aegis Network prisutan je na hrvatskom tržištu već gotovo 25 godina, još od 1992. kada je osnovana medijska agencija Carat Zagreb.

Danas smo jedna od vodećih internacionalnih marketinških grupacija na tržištu. Još od ranih početaka digitalnog oglašavanja fokusirani smo na razvoj znanja i iskustva o digitalnim kanalima i tehnologiji, što nas pozicionira kao vodeće stručnjake na području digitalnog marketinga.

Mi povezujemo. 5 brendova. Mediji i tehnologija. Podaci i kreativnost. Konvergencija.

Naša grupacija sastoji se od dviju full-service medijskih agencija, Carat i Vizeum, agencije IQ mobile - stručnjaka za mobilni marketing i razvoj mobilnih aplikacija te digitalne agencije iProspect - specijalista za performance marketing.

Nadalje, Dentsu Aegis Network djeluje kao krovna organizacija sa svojim specijalističkim jedinicama, kao što je amnet, jedinica za programatski zakup medija.

 
5 brendova
77,5 milijuna kuna prometa 2014
9 zemalja - 1 središte
 
  • The programmatic platform for real-time-advertising
  • Media & Communications – the agency for Redefining Media
  • Driving Digital Performance and Search
  • The Mobile Marketing Experts
  • Media & Communications – the agency with Connections that Count
  • Business Intelligence & Data Management

Hub za 8 tržišta

Regionalni hub za tzv. Adriatics regiju: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija, Makedonija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Albanija. Fokus leži na regionalnom transferu znanja i iskustava, istraživanja te zajedničkog servisa klijenata.

 

Adriatics

 
 

Regionalna razmjena znanja i iskustava.

 
 

Aktivnost u Hrvatskoj kroz medijske agencije Carat i Vizeum te digitalnu performance marketing agenciju iProspect. IQ mobile, uz podršku tima u Beču, prisutan i sa stručnjacima u Hrvatskoj.

Podržava konvergenciju u Adriatics regiji.

Kontakt: Sanja.Buterin@carat.com

Dentsu Aegis Network Hrvatska Zagreb

Carat je aktivan u Sloveniji od 1992. godine (suradnja sa partnerskom agencijom). Carat Ljubljana u 100%tnom je vlasništvu društva Carat Austria i dio je globalne mreže Dentsu Aegis Network. Kako bismo osigurali brz pristup relevantnom poznavanju tržišta, volumenu medijskog zakupa i kvalitetnim odnosima s medijima, 2005. godine uspostavljeno je partnerstvo s agencijom Media Publikum, najvećom agencijom za planiranje i zakup medija u Sloveniji (tržišni udio od 27,6%).

142 milijuna eura prometa. Pozicija #1 (Recma 2013, zajednički rezultat Carat & Media Publikum). +25% rast Caratovih klijenata (Recma 2013). 13 članova tima, uključujući 4 specijaliste za digitalne komunikacije. Vodeća agencija u zakupu medija sa 27,6% udjela na tržištu. 12% prometa u području digitalnih i konvergentnih komunikacija.

Kontakt: Marinela.Ristic@carat.com

Carat Slovenia - Partner za zakup #1 Ljubljana

Carat je aktivan u Srbiji od 2005. godine (kroz suradnju sa partnerom). Carat Beograd u 100%-tnom je vlasništvu društva Carat Austria i dio je globalne mreže Dentsu Aegis Network. Partnerstvo sa agencijom Media House uspostavljeno je 2005. godine kako bismo osigurali brz pristup relevantnom poznavanju tržišta, odnosu s medijima i zajedničkom strategijom pregovaranja.

16 milijuna eura prometa. #4 pozicija na tržištu (Recma 2013, zajednički rezultat Carat & Media House). +20% rast Caratovih klijenata (Recma 2013). 7 članova tima, uključujući 2 specijalista za digitalne komunikacije. 10% prometa na području digitalnih i konvergentnih komunikacija, što je iznad tržišnog prosjeka.
Kontakt: Tilen.Klaric@carat.com

Carat Srbija – Snažan rast potvrđuje kvalitetu Beograd

Sarajevo: Carat Austria surađuje sa agencijom Media Publikum d.o.o. Sarajevo od siječnja 2015. Skopje: Media House je partner agencije Carat na tržištima Albanije, Kosova i Makedonije od 2006. godine. Cremaco: Caratov partner u Crnoj Gori od 2009. godine.

Kontakt za regiju: Sanja.Buterin@carat.com

NAŠA SURADNJA SA LOKALNIM PARTNERIMA

 

Dentsu Aegis Network – svjetski uspjeh

Mi povezujemo. Tradiciju s inovacijama. Iskustvo s nadahnućem. Medije s podacima. Kreativnost s tehnologijom.

Međunarodni Dentsu Aegis Network, sa sjedištem u Londonu, nastao je u ožujku 2014. spajanjem Aegis Media i najveće azijske marketinške agencije Dentsu Inc. (osnovana 1901.), treće po veličini kreativne agencije u svijetu i broj 1 u Japanu.

Dentsu Aegis Network:

  • 30.000 zaposlenika u više od 145 zemalja
  • 9 globalnih brendova – Carat, Dentsu, Dentsu Media, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, MKTG, Posterscope i Vizeum
  • Uz podršku multinacionalnih brendova amnet, Amplifi, Data2Decisions, Mitchell Communications (PR), psLIVE i 360i
 
 
(HQ of dentsu inc: tokyo)

Japan network

(LOCAL DENTSU SUBSIDARIES)

GLOBAL NETWORK BRANDS

SPECIALIST / MULTI - MARKET BRANDS

+55 LOCAL BRANDS
 
 

Dentsu Inc.

 
 

Prema RECMA istraživanju, Dentsu Inc. zajedno s Dentsu, visoko je rangiran među vodećim agencijskim mrežama u zapadnoj Europi i Aziji, dok je u SAD-u najbrže rastuća mreža. Među najvećim globalnim klijentima nalaze se Toyota, Honda, Shiseido, Canon, Sony i Suntory.

U Gunn Reportu, u kategoriji "Najnagrađivanija agencija na svijetu", Dentsu Inc je na visokom drugom mjestu, kao i na globalnoj listi za "Najnagrađivanija digitalna agencija". Štoviše, Hondina kampanja "Sound of Honda - Ayrton Senna" izabrana je za najnagrađivaniju kampanju kao i za najnagrađivaniji digitalni oglas.

 
 
Our team

People… Innovating the Way Brands are Built

 
 

Iznimni ljudi. Izvanredne performanse. Za uspjeh naših klijenata.

 
 

Komunikacija - najuzbudljivija industrija današnjice. A zapravo i najvažnija za svaku tvrtku. Naime, postoji li danas išta što nije komunikacija?

U industriji medija već 15 godina, a od 2005. u Dentsu grupi. Predsjednik Uprave Dentsu Aegis Network Austria nadležne za regionalne usluge Dentsu Aegis Centralne regije (Austrija, Švicarska i Adriatic regija). Započeo je kao direktor Carat Austria i Carat Adriatics te Isobara. Između 2008. i 2010. godine odgovoran za razvoj Aegis Media u južnoj i podsaharskoj Africi.
Prethodno: studij poslovnog menedžmenta te visoke pozcije u marketingu i komunikaciji u različitim industrijama.

Kontakt: andreas.weiss@dentsuaegis.com

Andreas Weiss, CEO Central Austrija, Švicarska i Adriatics regija

Sanja Buterin, Managin Director Carat Zagreb

„Redefining media“ naš je slogan za Carat, no za mene to nije samo daleka vizija već apsolutna nužnost za dojmljive i efikasne kampanje.

Od 2015. na čelu Carat Zagreba uz prethodno dvadesetogodišnje iskustvo na pozicijama direktora marketinga mnogih internacionalih brendova poput Volkswagen Grupe, Nokije te Mercedes-Benz.

Kontakt: sanja.buterin@carat.com

Sanja Buterin Managing Director Carat Zagreb

Vjekoslav Srednoselec, Senior Communication Consultant Digital

U doba kada je sve digitalno, digitalni marketing postaje temelj stvaranja poslovnog uspjeha.

Od 2015. godine preuzeo poziciju voditelja agencije iProspect za regiju Adriatics, nakon više od 8 godina iskustva u kreativnim i medijskim agencijama.

Kontakt: vjeko.srednoselec@iprospect.com

Vjekoslav Srednoselec Head of iProspect Adriatics